MonzaJembatan pengangkutanCara mengenal pasti barang palsu

  • masa pelepasan:2024-04-14 11:17:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:548
  • Penerangan pantas:

    Monza,Common&quo; Streamline” Perrancangan bersama terbuka, dengan kawasan penywelding lebih dari tiga kali lipat dari k

Kandungan artikel

Common&quo; Streamline” Perrancangan bersama terbuka, dengan kawasan penywelding lebih dari tiga kali lipat dari kawasan paip tradisional lain, memperpanjang hidup perkhidmatan dan kehidupan perlindungan.

Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.

MonzaSeharusnya ada tanda penangkapan mata untuk kapasitas muatan yang lebih besar.

Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak, lakukan penyelamatan, membersihkan, dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.

CamajuaniUdara bercampur dengan minyak hidraulik dalam sistem hidraulik akan melarikan diri dari minyak dan membentuk gelembung di zon tekanan rendah. Apabila ia bergerak ke zon tekanan tinggi gelembung ini akan hancur oleh minyak tekanan tinggi dan dipampur dengan cepat, menyebabkan suhu minyak meningkat.

Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan melepaskan sejumlah besar panas, kapasitas pengangkutan,MonzaPemasangan paksi boarding hidraulik, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.

[UNK][UNK]. Sebelum digunakan,MonzaJembatan penerbangan teleskopik, periksa jambatan boarding untuk kerosakan yang jelas seperti retak dan wayar patah.


MonzaJembatan pengangkutanCara mengenal pasti barang palsu



Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Editor akan berkongsi dengan anda beberapa pengetahuan umum mengenai pemeliharaan harian lif luar: apabila pegawai masuk ke dalam platform angkat untuk pemeliharaan, mereka mesti menggantung lif untuk mencegah turun secara tiba-tiba platform dan menyebabkan kemalangan.

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

ejen[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah,MonzaJembatan penerbangan tetap mekanik, menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.

Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Adopting imported sealing components to ensure excellent sealing performance of the hydraulic system; Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport dengan prestasi penutup yang baik dan hidup perkhidmatan panjang; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Dipersediakan dengan tongkat sokongan untuk memastikan keselamatan pegawai penyelamatan memasuki dalaman jambatan papan naik untuk penyelamatan, jambatan papan gerak bergerak adalah jenis jambatan papan bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan disediakan dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Apabila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Kerja kerjaPersekitaran kerja spesifik jambatan naik.

Persekitaran penggunaan: mampu menyesuaikan kepada persekitaran kerja tertentu, seperti bekerja dalam persekitaran yang sangat korosif, debu, suhu tinggi, dan suhu rendah.

Ada plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.

MonzaAlasan: valv satu arah pompa manual terperangkap dan fungsi kembali rosak.

Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Hari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan, saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length, slope

MonzaMaklumat produk lain
  • TrapaniJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan cepat

    TrapaniJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan cepat

  • TrapaniPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterIndustri mempercepat langkah penyesuaian

    TrapaniPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterIndustri mempercepat langkah penyesuaian

  • TrapaniPlatform mengangkat bebas halangan menegakTindak balas pasaran yang berani dan inovatif

    TrapaniPlatform mengangkat bebas halangan menegakTindak balas pasaran yang berani dan inovatif

  • kawasakiProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAplikasi produk yang luas

    kawasakiProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAplikasi produk yang luas

  • JinghaiHydraulic lifting platform supplierPengeluaran yang stabil dan teratur

    JinghaiHydraulic lifting platform supplierPengeluaran yang stabil dan teratur

  • JinghaiAxle Co., Ltd.Ujian berdasarkan

    JinghaiAxle Co., Ltd.Ujian berdasarkan

  • MunichMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenghakiman dan penyelarasan

    MunichMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenghakiman dan penyelarasan

  • MunichPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterBuat wayar industri berkualiti tinggi

    MunichPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterBuat wayar industri berkualiti tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat MonzaJembatan pengangkutanCara mengenal pasti barang palsu memberi anda MonzaJembatan pengangkutanCara mengenal pasti barang palsu oleh syarikat kami, perkhidmatan MonzaJembatan pengangkutanCara mengenal pasti barang palsu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MonzaJembatan pengangkutanCara mengenal pasti barang palsu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MonzaJembatan pengangkutanCara mengenal pasti barang palsu. MonzaJembatan pengangkutanCara mengenal pasti barang palsu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MonzaJembatan pengangkutanCara mengenal pasti barang palsu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!